duminică, 1 martie 2009

Iarasi luni...

Nici azi nu reusii sa fac nimic din ce imi propusesem. Nu ma trezii devreme, nu citii nimic, nu facui nimic interesant! Robot! Ma trezesc, mananc, plec la servici, stau acolo toata ziua, ajung acasa, mananc, somn. Si maine de la capat! 

E aiurea cand trece timpul pe langa tine asa fara ca sa ai vreun tel final. Iti zici: "mai trecu o zi". Pana cand? Ce o sa se intample maine, poimaine, peste o luna? Astepti sa se intample ceva? Nu. Nimic. 

Imi ziceai candva ca sunt un om de nimic. Pai, poate ca ai avut dreptate. Daca nu am un scop, pentru care sa astept ziua de maine, intradevar poate ca sunt un om de nimic. Oamenii de nimic, nu fac nimic, nu? Poate ca am renuntat la multe din lipsa de interes, din plictiseala sau ppur si simplu fara motiv. Poate de asta nu mai incerc sa fac ceva, pentru ca probabil o sa reunt dupa un timp scurt si o sa constat ca am pierdut vremea. 

Puteam sa fac mai multe daca nu eram asa de lenes sau lipsit de interes. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu