miercuri, 18 martie 2009

De ce?

De ce nu reusesc sa fac nimic cum trebuie? De ce tot timpul ajung sa ii indepartez de mine pe cei la care tin? De ce renunt prea repede la visele mele? De ce sunt 226? De ce nu incerc sa am incredere in oamenii de langa mine? De ce am renuntat la tot pentru ceva ce s-a dovedit a fi doar o iluzie? De ce n-am putut sa fiu egoist atunci cand trebuia? De ce lucrurilre frumoase nu dureaza mai mult? De ce sunt 226? De ce am ajuns sa ii vad pe ai mei o data pe saptamana si atunci pentru 5 minute? de ce nu mai pot sa stau aiurea pe centru si sa pierd vremea? De ce multi au plecat si nu mai dau niciun semn? De ce nu dau eu niciun semn celor care sunt departe? De ce inca cer de la lume ceea ce eu nu pot sa ofer? 226,de ce?  De ce exista lista asta? 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu