joi, 19 martie 2009

Gura bate curu

Gata! Am rupt pedala! In sfarsit! Si le-am facut aproape pe toate! Ne-am fugarit pe Uniri,am dat de comunitari la spital, am dat de comunitari in parc, am dat de ei peste tot. 226?

Magazin Lux Premier, Spitalul nr 1. 2 agenti in magazin, noi ne parcam bicicletele in fata magazinului sa luam vodca. Ne apucam de baza, subiectul, comunitarii. Iese primul politai din magazin, se urca in dubita. Noi, continuam cu baza. Cand ajunge si al 2-lea la masina ma intreaba: 

"Ba tu esti la scoala?" "Da, cateodta!" "Pai si nu te-au invatat profesorii sa nu vorbesti ce nu trebuie?" "Pai ce am zis?" "Nimic! Dar nu te-au invatat?" "Ba da, dar totusi am zis ceva?" "NU, nimic" "Pai inseamna ca daca nu am zis nimic, nu am zis nimic din ceea ce nu trebuia sa zic, nu?" "BAAA, stii ca e un proverb din batrani :"gura bate curu' , il stii? "Nu" "Pai ai grija"

Ce inseamna asta? Am mai auzit expresia dar nu stiu ce inseamna. 

Ajungem in parc, ne plimbam, ne oprim pe velodrom, bem, plecam spre pod. Acolo, dam de altii. Unul dintre ei ma mai oprise odata (m-a trecut in carnetel data trecuta). Acum deja ma pisasem pe el de frica. Nu ne zisera nimic. 226?! Doar ne explicara ca nu avem voie pe ele plus alte detalii (stiu cat e amendat pentru sex in parc, pentru mersul fara bilet pe autobuze/tramvaie, plus amendat pentru plimbatul pe bicicleta pe aleile parcului). Staturam la baza cu eicam 15 minute. Dupa ne opriram la foisor sa ne terminam sticla de vodca. 

Melodia asta rupe, e perfecta sa dai la pedala!!!

Data viitoare tre' sa-mi iau far, ca poate vrea vre-un agent sa-si exercite dreptul de a-si face datoria si imi da amenda. In carnetel am fost notat odata, acum am fost avertizat ca imi iau amenda ca umblu fara far, asa ca nu se stie. Sunt dat in urmarire! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu