vineri, 20 martie 2009

Joi

Mut. Nicio reactie. Am ramas blocta. 2 minute nu am putut sa scot niciun cuvant.

O priveam mut si nu imi venea sa cred ca e langa mine, ca o strang in brate! Pentru cateva clipe bune ma gandeam ca visez. Cum?! Ce?! Cand?! Amalgam de intrebari, de trairi, de senzatii. Eram uimit, bucuros, nedumerit...blocat....Ciudata stare. Toata ziua ma gandisem doar la faptul ca nu stiu cand o sa ne mai vedem si la 3 ore dupa ce am vorbit, o strangeam in brate. Cum?! Ce?! Cand?! 226?! 

A venit joooooiiiiiiiiii! Chiar Ne-am vazut jooooooooiiiiiii! Ma simteam ca dupa primul salt cu parsuta! Levitam, printre nori albastri, pierdut cu gandul departe. Din cand in cand o mai strang la piept sa vad daca intradevar e langa mine si acum si daca nu cumva inca visez. Si daca visez, va rog, NU MA TREZITI!!!

Ne vedeeeeeeem joooooooooiiii, ne vedeeem joooooooooooooooooooooiiii.................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu