joi, 12 martie 2009

226

Acum ma descurc mai bine! Am mai trecut prin deastea odata! Aceasi sitatie doar ca atunci erau 320 acum sunt doar 226. Ca si atunci adorm si ma trezesc cu acelasi gand in fiecare zi. Insa singura diferenta fata de atunci e ca acum sunt mai bine pregatit. Atunci am rezistat foarte putin, acum, ma descurc destul de bine. 

Nu o sa-ti spun ca mi-e dor. Nu o sa-ti spun ca vreau sa te vad, prefer sa pun mana pe telefon si sa te sun. Doar asa sa te intreb ce faci sau cum te simti in clipele alea. Nu ne ajuta pe niciunul din noi sa ne spunem cuvinte mari.

Daca o sa ne hotaram intr-o zi ca nu se mai poate, fara nicio obiectie o sa fiu de acord sa ne oprim. O sa ai povestea ta pe care am inceput deja sa o scriu.  

Sunt pregatit, ti-am mai spus! Am trecut prin destule ca sa ma mai surprinda sau sa ma mai doara ceva! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu