joi, 28 ianuarie 2010

Raiffeisen Bank, buna ziua! Doriti sa fiti hartuiti?

Am facut gresala, prostia monumentala ca acum vreo 2 ani sa-mi fac rate pentru un imprumut la Raiffeisen. Toate bune si frumoase atunci. Banii imediat, rata la inceput ok. Am cheltuit banii aia fara cap (cand esti prost esti prost), asta e mai puti important. Ideea e ca acum, trag ca prostul sa le achit si nu prea imi iese schema. Ba, mai mult am ramas si cu o rata in urma.

Dar partea frumoasa vine acum. Mi-am facut prieteni noi! Prieteni care ma suna aproape zilnic, ma intreaba ce mai fac, cand mai trec si eu pe la ei, chestii pe care le fac prietenii. Daca nu ma gasesc, nu pot sa le raspund, nu vreau sa le raspund la telefon, ma suna la serviciu, ma suna pe fix, pana dau ei cumva de mine. Si toate asta pentr O RATA!!!! In mortii vostri!  De ce cand ve intreb de ce nu ma sunati doar pe mine imi bagati cacaturi pe gat, ca am semnat un contract ca etc? De ce cand va zic de hartuire in prima data sunteti deacord si dupa spuneti ca nu e asa? Pai si eu pot sa jos jocul asta. Si eu pot sa va sun sa aberez in telefon zilnic daca vreti. 

"-Buna ziua, de la banca Raiffeisen va sunam, in legatura cu rata dumneavoastra! Domnul C.G.?

-Da

-Sa-mi comunicati si mie data dvstr de nastere pentru identificare.

-.. .. .... dar de ce m-ati suna intai pe fix, apoi la serviciu si abia acum pe numarul personal? Asta e cam hartuire.

-Da, dar....."

Si nu e vorba doar de o singura data. Aproape zilnic. Mama ma intreaba daca am delapidat vreo banca, sau am spart vreuna ca prea ma cauta unii in fiecare zi. Sa nu va fut io in gura si sa va sun zilnic pentru detalii referitoare la imprumuturi pentru o ferma de pinguini? Aaaa si nu mai angajati frate oameni prosti, care devin roboti fara minte. Pai el ma intreaba cand achit rata, eu ii spun ca pe 29 februarie si el imi spune ca e prea tarziu ca deja au trecut "tanspe" zile.  Pai normal ma bou crescut si alaptat de corporatii, care nu stie sa gandeasca singur nici cand e liber, ca e tarziu, e peste 2 ani! Eu doar ma pisam pe tine in momentul ala, cretin corporatist ce esti! Incearca sa iesi si afara din birou! Sunt sigur ca o sa-ti placa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu