miercuri, 27 ianuarie 2010

M-am intors


Am fost racit (da, eu racit si iarna) sau cam asa ceva. Oricum zilele trecute am luat cacaturi de pastile cu gust de aluminiu si fier pisat, m-amsaturat de ceaiuri si am transpirat cat pentru toata vara. Chiar, pastilelor, n-ar putea sa le adauge diverse arome?

"Azi o sa iau un paracetamol cu gust de cascaval, o aspirina cu gust de pizza si niste modafen cu sare. Si sa-mi dati si un coldrex black, va rog"

Oricum, pastilele sunt aiurea. Ce drac' de gust o avea extasyul de tot se sparge lumea pe el? Parca un fum acolo mai merge sa sa iei pastile sau sa te injectezi? Daca un moldamin doare ca dracu', heroina cum s-o simtii in vene? Injectii cu aer nu incercati? 

In fine, ideea e ca mi-a trecut, ma simt mai bine oarecum, nu mai vreau sa vad pastile nici macar in vitrinele farmaciilor si ceaiuri, doar daca sunt reci, de lamaie sau piersica si mi le dai dupa o betie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu