sâmbătă, 24 martie 2012

Am zis ca nu mai scriu...

...vorba lu' NimeniAltu', ca oricum vorbesc degeaba si nimeni nu m-asculta! Oricum scriu degeaba, ca nimeni nu citeste, nimeni nu gandeste : "ba ce-a zis asta, ce vrea in texte?" . Nu deschid ochii nimaniui cu ce bat din taste, nu fac pe nimeni sa gandeasca altfel.
Asa ca de ce sa mai scriu, pentru cine? Pentru unu, doi care se amuza cand ii fac pe altii prosti? Pentru mine, ca sa nu injur cu voce tare si sa nu sar sa bat pe fiecare dobitoc care ma calca pe bataturi? Nu mai scriu pentru nimeni; aia de vor sa rada sa asculte bancuri, eu o sa ma apuc sa sar la bataie, nu mai stau sa mazgalesc foi.
Zic, ca n-o sa mai scriu, nu am pentru cine. Nimeni nu citeste, nimeni nu-i ca mine. Nimeni nu intelege ce zic eu de fapt si cei ce citesc, o fac doar de curiozitate, poate mai afla pe unde umblu, cu cine o mai ard. Nu inteleg substratul, simbolurile din texte sau alte chestii care ar trebuii sa conteze.
Asa ca nu mai scriu, n-am pentru cine, daca imi gasiti un public bun anuntati-ma si pe mine.

3 comentarii:

  1. Guest-posturile sunt mereu o solutie pentru un public nou :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te mai shupara! Stii ca nu-i chiar asa...adica si Eminescu era un geniu (pustiu) neinteles, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa nu cumva sa te opresti din scris. Pt ca at cand te vei opri, o parte din tine va muri.

    RăspundețiȘtergere