miercuri, 21 martie 2012

Baie de soare

Cum sa dormi pe asa vreme? Cum sa inchizi ochii si sa fac intuneric in camera, cand prin vene iti curge soare? Asta e vreme de stat aiurea prin centru si de admirat privelistile feminine, e vreme de baut bere la terase, in fata blocului sau in orice alt loc cu soare, e vreme de tenis, fotbal, volei sau orice sport care se joaca afara.
E vreme de plimbari pe alei de parc, pe strazi inguste, pe bulevarde mari. E vreme de lasat masina acasa si de luat orasul la pas, sa vezi cum vine primavara, fizic. Sa vezi cum inverzesc pomii si cum se bucura toti de caldura.
E vreme de viata!
Teoretic am 3 ore de somn, practic doar o oara si un pic. Si parca tot nu-mi vine sa dorm. Nu vreau, n-am cum, nu pot. Cum sa dorm cand sunt alimentat de soare, cum sa dorm cand ma inteapa si imi injecteaza in corp lumina pura?! Dependent de lumina, de aer, de viata!
Si cand vine noaptea, ma incarc de la soarele de dincolo de pamant, le iau lumina japonezilor si australienilor; numai asa imi explic de ce nu pot sa dorm noaptea.
Drogat, insomniac, cu ochii rosii de la soare, cu ochii rosii de la viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu