marți, 2 iulie 2013

Unde e Craiova?!


De cateva zile vad numai stiri de genul: noua echipa a Craiovei va fi condusa de...., echipa sustinuta de primarie va avea in componenta 22 de jucatori, echipa lu'mititelu va debuta in liga n...etc.
Ba mai mult, au inceput cu stiri legate de stadion: municipalitatea vrea un stadion ca cel din Beijing sau un mega stadion.
Acum, eu cetatean al urbei si suporter de mic al echipei asteia, indiferent de numele ei de-a lungul istoriei (Stiinta, Fc Universitatea Craiova, CSM Universitatea Craiova, etc), imi pun intrebarea: eu cu cine votez?
Din tot circul asta, eu ce echipa o sa tin, pe ce stadion o sa merg si in ce liga?
Larguta anunta cu voce tare ca ea o sa faca un mega stadion si o echipa noua sustinuta de legendele Craiovei Maxima. Pana acum nu a facut nimic concret, ba mai mult, dupa recenta sa vizita in China, s-a intors cu alta idee de acolo: facem un stadion cum e cel din Beijing. Facem...pe hartie....
Pe de alta parte, mititelu...in ultima vreme a avut cativa consilieri mai buni si nu a mai inceput sa tipe pe la tv si prin ziare ca face si drege. Si spre surpriza tuturor, ieri a anuntat staful tehnic si componenta echipei. O singura nelamurire mai am legata de echipa asta: unde or sa joace? Ce stadion? In ce liga? Bine...la ce jucatori are...liga 5 a e perfecta.
Din tot circul asta si din dorinta de a castiga bani si primaria si micii patroni si-au batut joc de o emblema, de un steag, de o religie. Au tarat numele Craiovei prin noroi, l-au inecat in ape maloase si acum vor sa-l spele si sa-l prezinte lumii ca unul nou! O blasfemie! O biserica lasata in paragina, niste sfinti care au devenit demoni pentru bani, asta e ce a mai ramas din Craiova Maxima.
Craiova nu e a primariei, nu e a lu' mititelu! Craiova e a suporterilor, e a tatilor nostri care dupa ore de munca si dupa ce indurau coziile regimului comunist, uitau de tot pe stadion. Craiova e a copiilor mici care joaca fotbal prin fata blocului cu portile facute din pietre, imbracati in echipament alb-albastru.
Craiova e a generatiei mele si desi eram mici, nu uitam ultimul trofeu adus in Banie in '93. Craiova e a oltenilor care n-au suportat niciodata buCURestiul si au urat din inima dinamo.
Deci....Craiova mea, unde e???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu