marți, 13 decembrie 2011

Din Dolj si pana-n Olt si pana-n Valcea...

....Sibiu si pana sus la Paltinis! Am rescris putin versul si l-am adaptat pentru weekendul trecut. Salutari din nou Sibiului, pe care l-am vazut si in haine de sarbatoare. Mai magic, decat de obicei!
Umbra lui Mircea, la Cozia ne-a salutat inainte de a ne pierde prin serpuirea Oltului printre munti. Cisnadie si Cisnadioara sunt 2 localitati sibiene foarte frumoase si o sa trebuiasca sa le vad odata la pas. Ideea plecarii de sambata era sa ne dam cu sania, dar ne-am dat mai mult cu umbrela. Paltinisul a fost aproape mort, dar cu un pic de suflu oltenesc si un pid de spirit de fraternizare, l-am resuscitat.
Ceea ce trebuia sa fie o escapada de o zi, (da Ciupi si eu te iubesc :D ), in timpul unei ciorbe in paine, s-a transformat intr-o mini tabara.
 Ahaaaaa.....si acum iti distrug bulgarele!!!

 I R Babooonnn!!

Si-mi place cum de fiecare data cand plecam pe undeva, trebuie sa aratam ca suntem olteni si mai ales  imi place cum fraternizeaza oamenii la bautura. Grupul din Rasinari, ne-au chemat la ei acasa, grupul din Sibiu a facut schimb de bautura cu noi, am cantat, am ras, ne-am unit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu