sâmbătă, 1 octombrie 2011

Aparente, figuri, impresii

Ora 3:00 AM. Un bmw negru, se plimba linistit pe strada goala, facand un zgomot ca de papusa gonflabila sparta. fass - fass - poc, fass - fass - poc. La prima vedere, ai impresia ca e condus de vreun om important, masina neagara, geamuri negre, dar dupa ce trece de tine iti dai seama ca de fapt, la volan e un taran prost si ca zgomotul ala e de fapt sunet de pana de cauciuc. Si acum apar dilemele: cum se schimba o roata de bmw? Pai simplu, pui mana pe telefon si iti chemi tovarasii: frate am pana la bijuterie! Cum sa faca frate pana ? Am dat 9mii pe ea!!! Si continua asa cu impresii de om bogat pana apar "mecanicii" . Si dai munca: ia cric, ridica masina si...cam atat au vazut si ei pe la altii. Se mai invart pe langa masina, mai injura (alte impresii de mecanici), mai trag o flegma si...

Peste strada un grup de 5 insi, toti bine crescuti (si nu ma refer ca sunt politicosi), merg si gesticuleaza violent. Aparent, par un grup de oameni care nu vor sa faca galagie, un grup pasnic, insa privind mai de aproape, realizez ca de fapt sunt muti si chiar in momntul ala duc o discutie aprins. Impresii de smardoi, gen: "Ba tu stii cine sunt eu in Craiova?" Si se carta cu atata pasiune incat ma dor ochii, urmarindu-i.
Alte figuri, alti oameni.

O alee de parc, un politist comunitar merge ca si cum ar fi cel mai mare agent CIA. Impresii de genul: "parcul asta e al meu!" Intersectandu-se cu un biciclist,, trece sa aplice legea. Trage bicicclistul pe dreapta si incepe ancheta: de unde vii, unde te duci, de ce mergi pe bicicleta in parcul meu? E chiar o figura de agent in misiune. Cu cascheta pe spate, burta in fata, camasa stramb bagata in pantaloni, isi noteaza litera cu litera datele infractorului. A mai prins unul azi, e politistul politistilor! Agentul 007 e o copie fata de cum e el agent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu