joi, 25 noiembrie 2010

1 (A) din multime

Ce-mi place de oamenii care o se vad ca fiind unici si "orijinali"! Sunt amuzanti. Atat de amuzanti incat dau in penibil. Adica, de ce sa nu fie amuzanti, 20 de oameni care toti poarta esarfa, pantaloni stramti si posete, dar care fiecare e unica (!?!) in felul lui? "Aaaa, pai imi place stilul asta! Ma face sa ma simt liber si sa fiu diferit de restul lumii." Nu sunteti unici, ma penalilor!!! Toti sunteti la fel si faceti parte dintr-un grup de ratati!
Apoi, imi plac fetele care se dau finute, care "rosesc" daca aud un cuvant urat, care daca aud pe cineva vorbind de sex, lasa capul in jos, dand impresia ca nu vor sa participe la discutii. Imi plac fetele astea! De fapt sunt cele mai salbatice in dormitor, dar le place lor sa pozeze in sfinte. Ca doar ele sunt diferite! Nu se aseamana cu restul muritoarelor. Dar si voi sunteti la fel de unice ca numele Popescu din cartea de telefoane. Ce va face sa fiti diferite de alte fete e poate faptul ca voi o luati si prin alte parti decat prin locurile normale, desi considerati ca asemenea practici sunt barbare si de prost gust si cele ce le practica sunt niste curve penale.
Imi plac grasele care isi cumpara cantare! Gestul se traduce ca fiind primul pas spre o cura de slabire. Si ele vor sa fie unice si diferite de celalalte grase, care nu fac nimic sa slabeasca. Ele au de azi un cantar, pe care evental o sa-l foloseasca pe post de suport de farfurii, ca sa poata sa manance mai comod in fata televizorului. Voi sunteti la fel de unice ca morsele printre balene.
Si in cele din urma, imi plac oamenii care dau "maxime", care au citit coelho si vorbesc din cartile lui, si care apoi, isi dezvolta latura artistica, incercand sa compuna texte (unice si diferite). De fapt "maximele" date de ei, nici minime nu pot fi numite, textele lor sunt atat de praf incat fac hartia sa ameteasca si ceea ce au citit ei in carti e mai prost decat ceea ce ar fi citit pe un joker dintr-un pachet de carti de joc!




"Textul asta nu imi apartine. Am un prieten, care a cunoscut niste oameni, care i-au povestit ce au vazut ei intr-o carte de vizita, a unui preot dintr-o biserica de pe undeva de langa timisoara si bucuresti, in timp ce luase avionul spre portul covasna, unde avea intalnire cu federatia intergalactica a spiridusilor din padurea albastra."

P.S. : Imi plac si oamenii care au "prieteni" ce povestesc frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu