marți, 29 decembrie 2009

Nu ma deranja!!!

Hai sa va explic ceva! Din nou! Nu se face, chiar nu se face asa!

Daca ma vezi ca vorbesc la telefon, de ce mata, vii sa te bagi in seama cu mine? Ce poate sa fie atat de important, incat daca nu imi spui ce cacat ai de spus, in alea 2 minute, nu mai poti sa imi spui mai tarziu? Esti pe moarte, vrei sa imi lasi vreo avere si trebuie sa semnez undeva ca sunt deacord cu eutanasierea ta? Pai pe asta o semnez si fara sa imi lasi averea, si pot sa o semnez si peste 5 minute. Poate mori intre timp si ma scutesti de declaratii.

Daca ma vezi ca port un dialog cu cineva, taci in mortii mati si nu te mai baga in taina mea. Dialoguri port doar cu putine persoane ( in rest vorbesc doar cu muti),  asa ca lasa-ma sa savurez momentul. Uita-te pe pereti si numara centimetrii de vopsea. Poate chestia asta iti suprasolicita creierul si eventual o sa-ti explodeze capul. 

Daca esti unul dintre muti si ma saluti, te salut si atat. Nu ma intreba ce fac, ce parere am despre vremea de azi, daca am dormit bine azi noapte....Nu iti raspund! Nu stiu sa porti o conversatie cu cuvinte articulate, nu te obosii sa incerci. Nu iti raspund!

Si daca ma vezi ca iti zambesc vreodata, o fac doar pentru ca in momentul ala imi imaginez cum te-ai dezintegra in mii de bucatele si te-ar sufla vantul din fata mea. Nu sunt prieten cu voi, nu imi sunteti nici macar cunostinte, asa ca nu va faceti sperante cand ma vedeti ca rad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu