duminică, 17 iulie 2016

AlterEgo



"- Iar tu, ma?! Iar aici? Ce s-a intamplat acum? Iar e vorba despre ea?
- Tot timpul e vorba despre ea...
- Ai vazut-o iar? Ati vorbit?
- Dar o vad tot timpul, in toate femeile din jurul meu si imi vorbeste tot timpul....chiar daca tace. O aud si ii vad buzele cumse misca, chiar daca ele sunt inchise.
- Esti nebun...las-o...te ucide. Nu vezi ca te deprima de fiecare data cand o vezi? Unde ai mai intalnit-o acum?
-...pai asta e altceva...am intalnit-o in vis...asa cum ne-am intalnit aproape in fiecare seara de cand a plecat. Si de fiecare data e din ce in ce mai real. Uite, acum eram impreuna, ma tinea de mana si sarutandu-ma imi spunea: "Nu o sa mai fim impreuna" si eu...eu radeam si am acceptat in vis asta, la fel ca atunci cand a plecat din realitatea mea.
I-am respectat dorinta si atunci si acum, pentru ca vreau sa stiu ca e fericita si ca nu ii stau in calea fericirii ei. La dracu, as dobora pe oricine i-ar sta in calea ei si ar face-o sa sufere....
- Pai si tu, idiotule? Tu esti fericit? Ei ii pasa de tine? Mai stie macar ca existi? Ea te viseaza?
- .....
- Normal ca taci....lasa-ma sa-ti raspund...NU! Nu existi pentru ea, nu cred ca ai existat macar...
- Nu e adevarat...am existat...in bratele mele se simtea protejata dupa o zi lunga. Cu mine dormea linistita, caci i-am vegheat somnul multe nopti la rand. Cu mine isi dadea masca jos de femeie puternica si mi se dedica toata..cum sa nu fi existat pentru ea?
- Si acum , mai existi? Te mai cunoaste?
- ...acum...ma cunoaste....dar cred ca ai dreptatea, ma cunoaste dar nu mai exist. Si parca cumva cred ca vrea sa ma stearga de tot din mintea ei. As vrea doar cand o vad sa pot sa-i vorbesc, sa o intreb cum e, daca e bine, sa ii spun cum sunt eu si cum imi port masca de om fericit in fiecare zi si imi joc rolul pentru care cu siguranta as primi un oscar. As vrea sa-i spun de fapt cum sunt noaptea , cand nu e nimeni langa mine, cum ma trezesc dupa o noapte cu 2 -3 ore de somn, in care am mai si visat-o...
Poti te rog, daca o vezi, sa-i spui tu astea? Mi-e prea frica sa o fac eu...o sa o sperii probabil...o sa fuga si nu o sa-mi mai apara nici macar in vise...
Te rog, ii spui?
3:30...sare din pat panicat....camera e goala ca deobicei. Putea sa jure ca nu e acasa si ca vorbea cu cineva. O cauta prin pat, apoi isi aminteste ca ea...ea a plecat de mult...A vorbit cu el tot timpul asta, un el care vede lucrurile altfel, dar care nu se face auzit si nu poate sa razbata la suprafata. Tot umbra ei il tine captiv in interior, il sugruma si il lasa in viata pe celalt el...ala care inca o viseaza, care inca ii soarbe vorbele de fiecare data cand o aude si se lasa pierdut in ochii ei. In camera e acum cel care moare daca nu o vede dar nici nu traieste cand o are in preajma si stie ca nu o sa mai fie a lui. Cel caruia ii pompeaza inima mai tare cand o aude , dar ii blocheaza arterele cand nu vorbeste cu el.
- Iar tu, ma?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu