luni, 31 decembrie 2012

Ultimul turneu in 2012

Ieri am fost prea ocupat sa ma deconectez, sa-mi arunc telefonul, sa arunc televizorul si calculatorul pe geam, sa-mi fac bagajele si sa plec la munte.
Am fost prea ocupat cu uitatul de servici, de problemele de acasa, prea ocupat cu uitatul de orice lucru aiurea. Asa ca scriu azi cateva cuvinte dupa ce m-am trezit din betia muntelui.
Dupa ce am supravietuit haosului din supermarketuri, dupa ce am scapat de un drum plin de ceata, mai ceva decat Road to hell, dupa ce am depasit zeci de masini de dolj, care ca si noi cautau refugiu in munti, am ajuns in cele din urma in Baia de fier. Loc frumos, linistit, la poalele muntelui.
Si apoi da-i si baga o palinca adevarata, mai sparge un lemn, mai baga un sprit si asa pana...noaptea tarziu
Bag si poze mai tarziu cand mai vin cu detalii.
La multi ani 2012!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu