joi, 26 aprilie 2012

Nu mai faceti promotii...

...prin diverse baruri, magazine sau oricare alta locatie, in care sa folositi gagici bune! E ilegal! Scopul promotiilor e sa va vindeti produsele si sa le promovati. Nu sa-mi trimiteti la masa o bunaciune in fusta scurta care imi vinde bere Red's si eu ca prostul sa o cumpar, doar pentru ca e aia buna ( nu berea, tipa).
Seara trecuta, in Play. Se apropie de masa mea o tipa bomba: inalta, brunte, fusta scurta, decolteu adanc. Eu, savuram prima inghititura din Silva mea, pe care abia o luasem. Si incepe tipa: "Buna, avem o promotie la Heineken.... " atat am auzit. In rest am vazut doar o pereche de picioare lungi si un decoleu adanc, ce imi vorbeau despre o promotie la o bere, cred. Si am zis, logic si normal, da, vreau un heineken. Evident ca nu am castigat nimic si tipa a plecat la alta masa.
Acum norocul a facut ca tipa sa faca promotie la bere, dar ce se intampla daca facea promotii la bile anale sau creme lubrifiante pentru diverse activitati?!
Daca venea la mine sau la oricare dintre voi si va prezenta noua promotie la rujuri? Majoritatea ar fi zis, mai mult ca sigur da, fara sa stie ce cumpara sau ce primesc. Tzatze, craci care vand ceva...luam, luam ca de-aia suntem animale pline de testosteron.

Oricum ideea e ca si cu promotii si fara, in Play a fost super atmosfera. Evergreen Orchestra au facut show mare. Si video mai jos:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu