joi, 2 iunie 2011

Marea mahmureala n

....unde n= 1->∞ . Iar a fost neoapte de pescuit pe Jiu. Mai mult sticle si pahare, mai putin peste sau, mai putin peste si mai multa aroma de peste.
Ecologistii din noi, au curatat plaja si au ars tot ce se putea ardea: lemne, PET-uri, papuci, bocanci, o cadita, tigari de foi, kent 4,8, vogue (toate nuantele)....Si imi amintesc, cum la un momentdat, eram astronaut, plecasem printre stele si se invartea tot universul cu mine. Baaaaaaa, atunci mi-am pierdut cercelul!!! Cercelul meu zboara acum liber prin spatiu. Poate-l gaseste vreun extraterestru si o sa devina super JMecher pe planeta lui, atat de JMeceher inact o sa-l faca ceilalti extraterestii, stapanul glaxiei. O sa-l serveasca atunci zilnic, doar extraterestre sexy imbracate in piele si o sa-l imbaieze in bere. BAAAA....daca devi stapanul galaxiei, dai si tu o bere pentru cercelul ala!!!!
Cred ca am facut si poze, oricum daca am facut nu gasesc camera, abia mi-am gasit sufrageria azi noapte, dar promit ca daca o sa gasesc ceva imortalizari ale evenimentului o sa arat.
stie cineve ce e cu nisipul ala din pantalonii mei, din chiloti, din ciorapi, din tricou? M-apuc sa-mi fac fabrica de sticle la cat nisip am acum peste tot.
Am o plaja in urechi si un extraterestru cu cercel sta acum intins la soare.



P.S. : MAAAAAHHHHHMUUUUUUURRRRR!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu