duminică, 24 aprilie 2011

Cronica de Paste 3






Pai sa incepem cu niste cifre, un mic bilant:
- am aflat ce consum avem - 10 litri / 100 km si la cat am baut ar fi trebuit sa mergem vreo 150 km. Norocul nostru a fost ca n-am mai plecat niciunde, ca ramaneam fara combustibil, la ce consum am scos doar stand la relanti.
- cu ce am mancat, ar fi trebuit sa avem cantitatea de calorii necesara zilnic, asigurata pana marti, miercuri. Calculati voi cat fac 1kg de pulpa de porc + miel + carnati + sarmale + prajituri +....Si toate astea consumate la o singura masa, pe 4 persoane.
- am primit doar 9 mesaje cu lumina si caldura si o sa-l mentionez si pe cel mai "bun" :
"Lumina si caldura Pastelui sa va lumineze viata, sa va incalzeasca sufletul, sa va deschida inima spre iubire, credintasi iertare. A." Mesajul asta are atata lumina si caldura in el, incat ar putea sa devina slogan pentru CEZ si regia de termoficare la un loc.
- anul asta, am ajuns si la Tismana chiar si fara sa am treaba in Motru si chiar ne-a ajuns si benzina.

A fost o chestie mai scurta si pana la urma, mai bine planificata. Le-am cuprins pe toate: seara, gratar cu prietenii, pe zi, masa de Paste, fiecare cu familiile si asta fara sa facem vreun efort. Ne-am si imbatat, am si fumat, dar dimineata, fiecare a ajuns la timp acasa, ca sa poata sa fie langa familie.


Ia si o melodie...

C.I.A feat. Puya - Baieti ca noi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu