sâmbătă, 11 septembrie 2010

Fete multe

In sensul de "grase", nu multe ca numar, multe ca si densitate kilogram pe metru patrat.
Urc in autobuz, dupa serviciu, sa ajung acasa. Imi iau bilet si merg sa ma asez pe ultimul loc din colt la fereastra. Si de aici incepe asaltul grotesc, scarbos prin expunere, rupt din filme horror. Doar ca nu era film si era realitatea de langa mine.
Cu pasi lenti, dar care faceau sa se miste usor podeaua microbuzului, se apropia de mine primul val. 1.60 pe 1.60, 100 kilograme, cu mustata mai mare decat a mea dupa ce statusem neras 2 zile, se aseaza pe singurul scaun liber din tot microbuzul, adica fix langa mine. Daca nu era soarele ala afara, poate ca nu o vedeam in toata "splendoarea" ei: alunita paroasa din barba, monospranceana groasa de doua degete intinsa pe toata fruntea, creionul de colorat intins pe/in/sub ochi.
Intorc privirea spre fereastra mea si ma sperii din nou. Din statie o pitica ma privea. Sau ma rog, unul din ochii ei ma privea, celalat privea undeva in dreapta spre cer.
Langa mine, grasa se foieste, incearca sa castige centimetri, nu-i convine inghesuiala, se ridica si pleaca. Respir usurat ca am scapat fara sa ma manance si ma strang sa fac loc unei mamici destul de ingrijita si inca atragatoare.
ea se intoarce cu spatele la scaun, se apleaca sa se aseze si.....isi dezvaluie tot spatele imblanit!!! Eu sunt chel pe maini, fata de cum era ea pe spate. Parca se asezase pe un hamster si il facuse afis pe spatele ei.
Pun gluga pe cap, sa-mi acopar ochii de filmul asta, dau muzica mai tare in casti si privesc pe geam spre cer. Macar de acolo n-am cum sa mai vad ceva scarbos.

Acum, concluzia mea: Daca esti grasa, nu purta haine mov/roz/verzi sau alte culori care sa atraga priviri. Nimeni nu vrea sa te vada. Daca ai o singura spranceana, nu o pensa. Baga lama in ea si dupa iti faci doua sprancene subtiri cu marker-ul. E mai ok asa! Cand ai mustata mai mare decat a unui barbat, iar nu e bine.

Cam astea imi vin in cap acum. Am revazut tot filmul in cap si acum mi-e greata. Ma duc sa vomit!

2 comentarii:

  1. trebuie sa vezi dincolo de aspectul fizic.....iubeste sufletul!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Anonim 17 septembrie 2010, 12:20" tata sentimentele tale pt monosprancene si mustatza, nu ni le impartasii...cat despre tine cosminele...eshti un porc insensibil misogin la fel ca mine:))

    CooLT

    RăspundețiȘtergere