marți, 8 septembrie 2009

Bilete spre nicaieri


Mi-am amintit ca trebuia sa plecam impreuna la timisoara. Vroiai sa vezi orasul. In schimb am fost singur, caci noi n-am mai apucat sa plecam in nicio calatorie impreuna. Nici macar marea nu am apucat sa o vedem impreuna. Iti placea marea, imi vorbeai mult despre ea. Si poate ca e singurul meu regret din tot timpul care a trecut, ca n-am vazut mare...ca nu te-am tinut de mana pe plaja, ca nu am vazut rasaritul impreuna. Stii, eu am vazut rasaritul doar o singura data. In schimb iti ot descrie apusuri la nesfarsit, caci le-am vazut de-atatea ori.

Si-am mai privit unul din trenul care se intorcea dintr-o directie opusa fata de cea de unde veneam de obicei. Acum niciun tren nu se mai intoarce de la tine si din nicio gara nu imi pot lua bilet catre tine. Peste tot se vand numai bilete spre nicaieri....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu