luni, 8 iunie 2009

Pentru tine...


....e cerul senin acum si imi zambeste luna. Pentru tine rade soarele si iti mangaie chipul, ziua. Pentru tine zambesc si lupt cand dau de probleme, pentru ca acum esti motivatia de care am nevoie, lumina spre care ma indrept cand ma ratacesc in intuneric. Pentru tine am scris si o sa mai scriu pagini rupte din inima, pentru tine scriu povestea, pentru ca imi esti muza acum si ma inspiri nu doar in texte. In tine ma regasesc, cand am nevoie de un loc unde sa ma deconectez si sa uit de lumea din jurul meu. Pentru tine am trecut peste tentatii si ispite feminine. 

Pentru ca ai ramas langa mine, chiar daca esti departe, pentru ca nu ai plecat cand poate oricine altcineva ar fi plecat, pentru ca ai crezut in mine, pentru noptile in care adorm cu vocea ta in urche, pentru diminetile in care m-am trezit langa tine, pentru ca esti tu, iti multumesc! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu