duminică, 28 iunie 2009

O lume prea "matura"

Sa ma scuzati ca nu am invatat inca sa fiu "matur". Inca imi mai place sa ma prostesc, sa alerg prin centru, printre oameni, sa ma plimb pe carucioarele de cumparaturi prin magazine, sa ma bat cu pufuleti sau sa fac pe maimuta pe un velodrom gol. Macar ma distrez si ma simt liber. Inca mai stiu sa apreciez o bere luata cu ce s-a strans la cheta. Inca imi mai place sa fac stratul de coji de seminte in fata blocului cu ceilalti "copii". A si apropo, daca eu dau berea asta seara nu o sa iti amintesc asta de fiecare data cand e vorba sa punem bani sa mai luam una. "Ba, tu ai sa-mi dai bani!" Spune asta numai cand mi-ai dat intr-adevar bani! Daca ai dat un pitic intr-o seara, nu inseamna ca m-ai imprumutat de bani. Dar se pare ca in lumea ta matura asta inseamna. 

E trist ca pana nu de-mult imparteam toti un kil de napolitane fara sa ne reprosam ca avem sa ne dam bani. Ne strangeam pe le vreunu pe acasa si radeam din orice gluma de cacat si ne distram. Candva, sa ne bagam la o partida de tubermane prin padure la Bucovat a fost o idee ok, acum cred ca ar fi cea mai mare idiotenie, in lumea oamenilor maturi.

Si ceva sa mearga cu postul. Daca cineva se regaseste....sa inghita in sec!



Spike - sub papuc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu