Discutii generale, care nu duc la nimic concret, intrebari cu raspunsuri standard si diverse ocolisuri la intrebarile incuietoare, pentru a duce tot la un raspuns invatat mecanic si expus la orice intrebare.
Se mai cheama sa participe la discutii si un director, pentru a arata ca se poate vorbi deschis si ca fiecare problema, oricat de mica e ascultata si dezbatuta. Doar ca, atunci cand e adresata o intrebare sau prezentata o situatie in mod direct, raspunsul nu mai este dat cu calm, ci din contra, printr-o reactie violenta, raspunzand cu o intrebare.
Pai si comunicarea? Sau despre asta e vorba? Atunci cand cineva iti pune la indoiala autoritatea, sari la gatul lui, fara argumente logice? E despre modul in care ii poti spune cuiva ca e data afara intr-un mod elegant: "Stii, se pare ca te-ai plafonat aici. Asta e sansa ta sa te dezvolti in alta parte. Se pare ca o sa incetam colaborarea. Dar sa stii ca eu te ajut prin chestia asta".
Pai in cazul asta, hai sa-ti comunic si eu ceva: SUGE-TE BA!!! SI DACA NU POTI POTI SA MA SUGI P MINE! Pai cum mata sa nu ma plafonez, daca toate rudele tale inapte sunt promovate si oamenii buni sunt pusi sa demisioneze?
Si culmea e ca trainingurile astea apar mereu cand e vorba de dat afara sau de taieri din salariu sau alte situatii de "criza". Sau cum, daca tot ramanem putini, macar sa stim sa ne facem treaba incat sa acoperim lipsa oamenilor? Pai motiveaza-ma! Nu ma ajuta daca imi spui ca trebuie sa o fac pentru ca reprezint firma. Nu ma simt mai aproape de cer, daca las un taran coclit, care isi ia ceva care costa de 3 ori salariul meu, sa ma calce in picioare si eu sa stau fara riposta, doar pentru ca "interesele companiei" cer asta.
A si vreti solutii pentru starea de criza? Pai ia pune pe unul dintre sefi sa demisioneze, sa vezi atunci cate salarii scoti.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu