duminică, 12 iulie 2009

Cronica de drum






A fost super! 3 zile care au trecut imediat, dar care au fost fantastice. Intalnirea in autogara, drumul acasa, adormitul imbratisati, au anuntat inceputul unei perioade frumoase. A 2 a zi dimineata am plecat spre Sibiu. Ne-am asezat in trenul jegos, ne-am mancat sandvisurile si apoi ne-am lasat furati de peisaj. Am gasit Sibiul la fel de fascinant ca de fiecare data cand am fost acolo. Cladirile sunt fantastice, muzeele te duc in trecut instantaneu, starzile te poarta in timpuri medievale. Am fost atrasi de sunetele unei pianine, de pe o terasa, asezata poate in cel mai frumos loc din oras. Sa stai sa iti bei cafeaua si sa admiri orasul, in timp ce muzica de Strauss iti invadeaza urechile, e de nedescris! Ne-am continuat apoi plimbarea si am vazut orasul din diferite puncte inalte. Muzeul Brukenthal e un punct turistic ce nu trebuie ratat daca ajungi in oras. Au urmat apoi telefoane date pe la agentiile de transport. Ultimul autocar era la 21, insa ne-am hotarat sa plecam la 19. Dupa o masa buna (mancare super, servire ok) si un ultim tur ne-am intreptat spre autogara. Am lasat Sibiul in urma si ne-am indreptat spre casa. 

Dupa un somn de 12 ore, azi ne treziram ok, Insa azi, urma partea aiurea. Iar ne dspartiram, iar sunt acum120 si de maine 226, iar ne mai vedem ...data viitoare...

Oricum, au fost 3 zile super!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu