luni, 14 noiembrie 2011

Drumuri de noapte

Promisiune sa vad Ranca si implicit Transalpina ziua! Noaptea am vazut de atatea ori traseul ala si de fiecare data am zis ca o sa mergem si ziua pe acolo.
Azi noapte, aproape ca am fost in rai. Dupa ce am trecut de nori, am dat de luna aia aproape plina ce lumina totul, fiecare margine de stanca, fiecare piatra, fiecare petec de zapada. Si liniste, ata de liniste incat auzeai stelele cum vorbesc intre ele. Aerul mai tare si mai curat decat orice detergent, ne-a scos toate petele din plamani.
Vodka este intradevar bautura de baut pe munte. Cer senin, -8 grade C afara, 40 grade in sticla, liniste, aer proaspat, moment de nepretuit. Stai si contemplezi natura gandindu-te la maretia muntelui, in timp ce mai iei o gura din sticla, exact ca in reclamele la Discovery sau Stalinskaya. Plecam apoi spre casa dupa ce mai trecem incaodata prin nori. Sunt atat de pufosi incat iti vine sa faci bulgari din ei si sa incepi o bataie cu puf. Asfaltul negru, norii albi, contrast ca in decorurile bacoviene.
Masina aluneca pe drumul de intoarcere si-l face mai repede parca decat la dus. Acum incepe partea urata a drumului. Lasam muntele in spate, revenind cu picioarele pe pamant. Vodka e pe terminate, bere nu avem, 200 de km o sa murim de sete. Dar...ce sa fie oare in zare acolo? Pamant? O insula? Nuuuuu...e o benzinarie!!! Golden 2.1 lei doza, alimentam repede cu inca un rand si plecam mai departe. Suntem salvati pentru moment, dar ce facem cand o sa se termine si asta?!?!
Bine ca au facut astia benzinariile non-stop si le-au dotat si cu pompe de bere. Pana acasa suntem salvati.
Ora 4:00 AM. Ajung acasa, ma pun in pat si dorm pana la 12. Deseara cine stie pe unde mai ajungem!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu