joi, 5 aprilie 2012

Interviu

      "Poate imi statea mai bine in costum, cu diplomat..."  pe vremea cand exista La Famillia...si cu asta in cap, intru in sala de interviu:


"-Buna ziua! Luati loc, va  rog! Salut la randul meu si ma asez.
Si apoi incep intrebarile:
- Povestiti-ne despre dumneavoastra.
- Pai sunt dependent de alcool, fumez tot ce prind si imi place sa ard tot ce prind. Vorbesc urat mereu, sunt o fire agresiva si recalcitranta si tare mi-ar placea sa va sparg capul chiar in clipa asta, in timp ce tarfa de langa tine, ne-ar privii ingrozita!"
- Bun. Ce asteptati de la noul loc de munca?
- Pai as vrea daca se poate ca la cafeaua de dimineata sa se serveasca si 100 d whisky, tigarile sa aiba neaparat verdeata in ele. Asta pentru inceput, apoi din punct de vedere al muncii, vreau un post in care sa stau degeaba si sa iau bani foarte multi, atat de multi incat sa-mi pot permite sa ma sterg cu ei la cur si in felul asta sa nu mai cumpar niciodata hartie igienica. Si in ultimul rand, vreau ca noul loc de munca sa fie unul in care pauzele sa fie foarte lungi si foarte dese.
- Unde va vedeti peste 573275 de ani?
- Pai...visul meu e sa imi deschid un bordel clandestin pe o corabie intrun port in Thailanda. Sper sa ajung sa-mi cumpar o barca pneumatica si sa incep afacerea aici pe jiu cu tiganci autohtone. Chiar, v-ar interesa o colaborare? si ma uit zambind spre doamna care juca solitare.
Ea zambeste, isi aranjeaza decolteul si isi continua jocul.
- Imi place cum ganditi. Se vede ca aveti perspectiva de viitor si incercati sa va dezvoltati in sectoare care chiar se vand, cum sunt sexul si ambarcatiunile nautice din silicon. Sa continuam: spune-ti-ne 3 calitati si 3 defecte ale dumneavoastra.
- Prima mea calitate ar fi aceea ca: SUNT ZEU!!! A 2 a si a 3 a nu mai conteaza, decat pentru doamne poate (si aici o privesc iar pe doamna cu solitare-ul si ii zambesc in tim ce-mi trec limba peste buze). Ca defecte, pai cum sa aibe defecte un ZEU?!?! Ce rost are intrebarea asta cand stai de vorba cu divinitatea?!
- Imi cer scuze, continuam cu altceva daca vreti.
- Sincer?! Nu, m-am saturat de interviuri pentru "marile companii" asa ca ...numai iubire (a) pentru voi si interviurile voastre de cacat!
Ma ridic, iau scaunul si il arunc in geamuri, rastorn masa si ies trantind usa. Macar acum stiu de ce nu ma angajaza si rad fericit.
Din nou multa iubire marilor companii care fac interviuri de angajari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu