miercuri, 18 aprilie 2012

Cronica de Paste 4

Doar 10 mesaje luminate si calduroase anul asta, unele dintre ele de la persoane cu care am conversat maxim o data in viata mea. Cred ca s-a cam plictisit lumea sa  mai fie calduroasa si luminoasa.
Epic si pastele asta, ca de altfel toate editiile trecute. M-am simtit ca in turneu. O zi intr-o parte, cateva ore in alta parte, drumuri lungi, drumuri scurte, somn putin, mancare buna peste tot, bautura si mai multa, in fiecare locatie vizitata.
Sambata seara, ne-am facut "slujba de inviere" la Argetoaia City. Ne-am impartasit bine, cu bere si gratar (asta e o versiune mai moderna la clasica paine cu vin).
La 2 AM, am revenit in Craiova. Somn de 6 ore si duminica dimineata am plecat spre urmatoarea locatie: Pestisani - Borosteni, Jud. Gorj.
Acolo, alta slujba de impartasanie: wiskhey, bere, vin. De dimineata pana.....noaptea tarziu, fara Mircea Badea. Spectacol total, exact ca intrun turneu de promovare. Am ras, ne-am distrat, am vazut cateva peisaje frumoase.



Seara, lectii de chitara, bere pana tarziu, somn de voie la Targu Jiu pana a 2 a zi la 8.

Apoi drum lung pana in Craiova, cumparaturi in graba de bere si orice fel de carne care se putea pune pe gratar si am dat startul la cea de-a 4 a editie a Festivalului Anual de Paste Negoiesti.
A fost o editie mai scurta, dar la fel de distractiva ca de fiecare data. Si revenind la consum, am reusit sa scoatem un consum de 6 beri pe ora + spritz. Daca vreti mici buni, va recomand micii congelati din Succes. Extraordinar de buni, acum m-am prins de ce nu au aia caini prin parcarea magazinului.
Inca o editie reusita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu