marți, 24 aprilie 2012

440

..."Am volumul la minim, ca volumul la minim..."..suna ceasul. deschid ochii si privesc spre tavan. o noua zi care incepe inainte ca cea din urma sa se fi terminat macar. calc descult pe gresia rece din baie, imi spal fata, privesc oglinda si injur printre dinti. ma imbrac rapid si ies din casa.
pe strazi, doar eu, 3 caini vagabonzi si un paznic de la piata. nici macar vanzatorii de ziare nu au iesit la ora asta pe strada; covrigariile sunt inca inchise. nici soldatii in armata nu sunt treziti la 5 dimineata sa faca inviorarea. ajung in statie si urc in microbuzul ala care duce oamenii la munca, exact ca atunci cand imi povestea bunicul meu ca facea naveta sa ajunga in uzina la 7 noiembrie sau IUG sau mai stiu eu pe unde a lucrat.
ma inghesuii cu alti oameni semiadormiti in microbuzul ala imputit, ma asej pe ultimul loc din spate si incerc sa mai prind cateva minute de somn pana ajung.
cineva se aseaza langa mine, ma inghesuie, se misca in continuu aproape tot drumul si face ca parfumul ieftin pe care il poarta peste hainele transpirate, sa se imprastie in tot microbuzul. deschid ochii. in jurul meu, numai femei casatorite trecute de 45 de ani, barbati cu unu-doi copii acasa si rate la logan sau apartamente si....eu....
ma frec la ochi si...nimic...nu e vis, ceasul meu arata 5:10 AM si atunci imi vine in minte un singur gand: Ce Plm Caut Eu Aici?!?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu