marți, 2 iunie 2009

A venit, a vazut, a cucerit...

Ca o ploaie de vara intr-o zi torida. Ai venit, caci ai fost mai asteptata ca oricand. Am chemat trenul ala si i-am urmarit fiecare miscare de parca eu il conduceam. Si a ajuns si mi te-a adus. 

Ti-am aratat apoi Orasul meu si l-ai vazut acum prin ochii tai, dar care priveau acum in aceasi directie ca si ai mei. Ai umblat pe aleile parcului, ai simtit sub picioare asflatul din centrul orasuli, ai vazut apusul pe plaja. 

Ai cucerit apoi tot! Fiecare strada, fiecare alee, fiecare persoana pe care ai intalnit-o! Pe mine!!! Tot! Mi-ai cucerit noptile si le-ai condus ca o regina!

Si ai plecat...ca un val ce se retrage dupa ce matura tarmul, ca un nor gonit de adierea vantului rece, ca un tren ce paraseste gara si se indreapta spre o noua destinatie.

Veni, vidi, vici....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu