duminică, 21 iunie 2009

21


Inca un 21! Au trecut toate, repede, unul dupa celalat. Ne-am vazut joi, am venit joi, ai venit joi. Am facut din 226 un numar mic! Am adormit in fiecare noapte cu vocea ta in ureche, m-am trezit dimineata cu gandul la tine! Am simtit ce inseamna o adevarat surpriza, am vazut cum e sa fi mut. Te-am facut sa iubesti orasul meu. Au fost momente de poveste si fiecare secunda petrecuta impreuna a fost traita la maxim. "Încă o noapte împreună, încă o noapte în care m-am îndrăgostit din nou de tine". Te-am simtit aproape in fiecare noapte chiar daca erai departe. Gara de Nord a fost martorul nostru cand cuvinte mari au fost spuse. Ti-am vazut rasul care incerca sa acopere emotia momentuli, in timp ce trenul se indeparta. Peronul ala poarta si acum urmele pasilor nostrii. Fila dupa fila, capitol dupa capitol, povestea s-a scris, si inca se mai scrie. Tu ai creeat-o, tu o continuui! Caci, povestea merge mai departe...joi...21...226! 





bliss - wish you were here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu