duminică, 7 iunie 2009

In fata blocului


E pustiu acum, insa fata blocului ramane pentru mine la fel ca atunci cand eram mic. Locul ala plin de copii care tipau, alergau, se catarau pe masini, se alergau cu tubermane, se certau, se bateau, dar dupa mereu urcau impreuna incasa, cu gandul ca maine o sa se vada iar in fata blocului. In fata blocului s-au facut adevarate concursuri de mancat seminte si jucat table, tot aici s-au pierdut nopti intregi. In fata blocului terorizam masinile vecinilor la partidele de miuta, aici ne certam cu bosorogii de la parter ca sanu mai dam cu mingea in gradina.. Aici am trait primul sarut, prima bataie, printre primele beri baute (momentul asta nush unde s-a intamplat exact). In fata blocului am fugit prima data de acasa, dupa ce m-am certat cu ai mei.

Eram o mare familie si ne strangeam toti in fata blocului.



Nostradamus feat Cainele a.k.a So'Ldat - Ce-am crescut
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu