luni, 13 aprilie 2009

Verde-absint / rosu de vin

Printre picaturi verzi de absint si stropi rosii de vin, putata pe brate de vantul caldut de primavara, imi apare in minte imaginea ta. Te privesc si te simt langa mine mai aproape ca niciodata, desi esti la sute de kilometrii departare.

Iti simt parfumul pe fiecare centimetru al corpului meu. Desi buzele tale stau impietrite, le aud cum imi vorbesc. Vocea ti-e clara, ca apa unui izvor ce serpuieste printre stanci salbatice. Iti simt privirea, chiar daca ochii tai privesc poate altceva. Insa simt ca sunt privit, de pasari, de copaci, de tot ce ma inconjoara. Toate ma privesc cu ochii tai.

Deschid fereastra si las vantul sa-mi racoreasca fata. Pana si in adierea sa calda te simt! Iti simt atingerea de satin ce-mi rasfata fruntea, iti simt sarutul ce imi zdrobeste buzele! 

Asta seara ma simt mai indragostit de tine ca niciodata!

                                                                                                                                             Pentru L.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu