miercuri, 22 aprilie 2009

Cronica de Paste






Gata, s-au terminat si sarbatorile! Am baut, am mancat, m-am plimbat! De la plimbare pana la intrare in Tismana, sambata seara, betie la mine la tara si pana la plimbari pe dealurile de langa Valcea. 

Plimbarea pana la Tismana a fost bestiala! Am fost prieteni cu toata lumea pe care am intalnit-o! Dupa ce ne-am dat seama ca nu avem ce sa cautam in Tismana am plecat in Motru si dupa un drum luuung, ne-am reintors intr-un final la mine acasa. Ce a urmat, a fost in fum. La propriu! Gratar improvizat, alcool, fum de trabuc! Noi inchisi intr-o camaruta de 3 pe 3! "Ba, tu si cand esti beat, esti beat!" La 4:30 ne bateam cu ciorapi. Duminica, am fost si noi ca niste oameni credinciosi ce suntem la biserica (si mai beti decat ne culcasem), ne-am ciocnit ouale, am mancat din nou ca porcii si dupa am plecat spre Craiova.

Craiova, tren, Valcea! Alta nebunie! In Valcea se doarme pe strada (pacat ca n-am poze).  Dupa ce am ajuns acasa, am plecat la o plimbare pe dealurile din zona! Peisaje superbe, liniste, aer curat! Seara discoteca (arata chiar super bine pentru o discoteca de tara).

A 2 a zi, gratar in curte, somn dupa masa, program de pensionari. Frumos! Sa tot stai asa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu