joi, 5 martie 2009

Bani si nu numai

Urc in tramvaiul vechi si zgomotos, indreptandu-ma spre casa. Imi pun castile pe urechi, ma adancesc in scaun si ma las dus de peisaj. Imi place sa privesc orasul noaptea! Si imi place sa imi ascult muzica in timp ce privesc strazile. E ca si cum as juca intr-un videolclip. 

"L-ai ales ca banii lui te-au scos din minti
Plin de figuri, plin de fite, plin de carduri de la parinti".....canta Arssura in casti. Si versul asta imi ramane in cap. Privesc pe geam si observ la stop ca e realitate pura. Fete care nu par sa aibe mai mult de 17-18 ani, stau in dreapta in X6, Q7, etc. conduse de burtosi cu bratari de aur, imbracati in treninguri albe. Pustoaice de liceu care vorbesc langa mine de cum au dat papucii lui x si y doar pentru ca aia nu aveau bani. 

Banii le-au facut sa uite de tot, sa-si piarda mintile, sa se vanda pentru nimic. 

Sunt curios cum puteti sa stati langa un gras doar pentru ca va ofera niste bani? Care nu da 2 bani pe persoana voastra? Cum va puteti vinde? E o placere pentru voi sa fiti curve?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu