duminică, 1 martie 2009

1 Martie

N-am rupt lantul azi, n-au cazut pedalele, n-am indoit spitele! N-am facut nicio super mega extra intalnire a biciclictilor azi! Si asta doar pentru ca a fost nor de dimineata!

In schimb am fost sa caut martisoare, ca de, asa e frumos cica, sa dai chestii cu snur fetelor. Si am cautat pana sa gasesc ceva pe care sa se merite s a dai bani. In perioada asta, cum de altfel se intampla la orice sarbatoare, se vand toate cacaturile. La propriu! daca iei un cacat, il asezi pe o buata de staniol si ii legi un snur alb-rosu gata, l-ai vandut,e un martisor! Daca mai adaugi si cateva nuante de roz, galben si "mouv" te-ai scos! Pipitele o sa cada pe spate! 

Pe bune fetelor, chiar va plac toate porcariile alea pe care le vedeti si incepeti sa tipati in fata lor de parca atngeti nirvana? "Vaaaaaaaaaaaaiiiii, ce dragut e astaaaaa!!!! Fata tu vezi?" E un plastic imens invelit in staniol, legat cu un snur. Ce e asa misto? E un cacat mare cu un snur alb-rosu.

Imi lua o ora pana sa gasesc ceva care sa semene cat de cat cu un martisor(mărţişoare, s.n.Mic obiect de podoabă legat de un fir împletit, roşu cu alb, care se oferă în dar ca semn al sosirii primăverii, mai ales femeilor şi fetelor, la 1 martie).

2 comentarii:

  1. asa deci merge. :)) vruiam sa zic ca am observat si eu tampenia nebuneasca de tarabutze cu sclipicituri bengoase expuse de`a lungul intregului trotuar de la capsha si pana in statieee:|. iti dai seama?:)) a trebuit sa merg pe strada in saptamana aia cu martisoarele :-<.
    p.s.: si martisorul meu=((? nu mi`ai luat si mie o chestie lucioasa cu reflexe argintii cacanii movalii si rozalii:X:X?;)) pai atunci nu esti tru!>:P.
    :))

    RăspundețiȘtergere