joi, 11 iulie 2013

Am nevoie...


Am nevoie de rabdare, de bani, de o vacanta de cativa ani. Am nevoie de locul meu vesel, unde sa pot sa lenevesc linistit. Intoxicat pana peste cap de praful din asfalt si betoane, otravit de societatea asta condusa de hoti la costum. Vreau oaza mea de liniste, departe de orice e nociv. Fara televiziuni care spala creiere, fara corespondenta de la companiile de utilitati, fara sefi, deadline-uri si targete. Doar eu si linistea....
Vreau sa vad rasaitul de pe varful muntelui, nu din spatele blocului, prin fereastra camerei de 3 pe 4. Am nevoie de libertate, de spatiu, de timp, de toate variabilele fizicii quantice.
Am nevoie de locul ala unde biserica indruma omul, nu il jefuieste si fura din toate partile, de locul ala in care nu exista costume si omenirea nu e condusa de ordine secrtete. Vreau locul ala in care nu suntem piese pe o imensa tabla de sah si ne putem decide singuri vietile.
Am nevoie sa ma ridic din genunchi si sa tin capul sus, sa privesc spre cer si spre varful muntilor, caci numai asa pot sa incep escaladarea crestelor. Si-odata ajuns sus...e doar pacea si atata timp cat e pacea mea...o consider mondiala. Niciun obstacol nu o sa-mi mai obtureze soarele si o sa primesc lumina cu bratele deschise.

Un comentariu:

  1. Ai nevoie de un concediu la munte, de exemplu la Arieseni-pe Valea Prahovei.

    RăspundețiȘtergere