luni, 20 august 2012

Schimbari

Gata,am inchis un capitol azi. Am reusit sa plec dintr-un loc care a facut parte din viata mea aproape 5 ani. Am scapat de selgros azi. A pus ultima stampila pe o hartie,m-am lugat petru ultima data pe calculatoarele lor, am tras ultima data cu pontatorul ala nenorocit si cel mai frumos e ca m-am trezt pentru ultima data la 4:40 dimineata sa prind o speciala jegoasa de la 5.
Am cunoscut oameni ok si ma bucur ca i-am intalnit. Am avut mici conflicte cu altii la inceput, dar ulterior m-am inteles bine cu toti, unii chiar pot sa-i numesc prieteni. Am impartit cu unii covrigii de boromir sau paharul de cafea de la tonomat si asa ne-am infratit. Am dat si de oameni din anumite parti ale judetului Olt, oameni care nu au multa carte si nu stiu dect sa fie tarani pana in ultima clipa, dar oameni care au ajuns in functii de conducere. oameni atat de plini de ei incat nu au loc singuri in apartamentul lor de 4 camere, oameni care conduc masina de 20 de mii de pe bancheta din spate, pentru ca in fata nu au loc sa stea de mandrie si de sentimentul de implinire. Oameni care nu stiu in schimb sa vorbeasca si care se lauda cu ce treaba buna au facut ei ca mi-am dat eu demisia.Va salut domnule director,pe aceasta cale!
In fine, dau importanta unor oameni neimportanti si ma abat de la nota de multumire pe care le-o adresez celorlalte persoane pe care le-am cunscut si care timp de 5 ani miau fost o a 2 a familie.
 Sper sa reusiti in tot ce vreti sa faceti si sa va mearga bine!
Mi-a facut placere sa va cunosc si sa lucram impreuna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu