vineri, 31 august 2012

Ce fac acum...

Nu ma mai plimb cu autobuze si nu mai pot sa comentez grasele ce stau pe doua locuri, bab ele care te fac nesimtit ca nu te ridici sa-si puna sacosele pe scaun, tiganii jegosi ce vor sa iti salte portofelul, soferii ce merg cu viteza ascultand muzica populara sau din contra, mergand incet cu prosopul pe dupa gat.
Nu ma mai intalnesc cu toti dubiosii, toti taranii din cosoveni si localitatile vecine, nu mai dau informatii despre fierbatoare de oua sau aparate de copt ardei.
Nu mai am ca sefi, oameni care nu stiu sa vorbeasca si inca put a balegar si pamant proaspat arat, dar care si-au mutat toata Corabia in Craiova, acum am sefi elevati din Timisoara, care nu stiu sa scrie, dar astia sunt din Timisoara si se intelege ca nu au treaba cu limba romana (va povestesc eu altadata treaba cu Timisoara).
Acum ma trezesc odihnit in fiecare zi si ora 4:40 dimineata e doar ora de dus la somn, nicidecum de trezit.
Ce fac acum e cam monoton si nu prea imi da motive de scris. De fapt stai, ca prosti, tigani si tarani gasesc peste tot si tot am despre ce sa mazgalesc pe foi.
Ce fac acum....nici nu conteaza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu