marți, 11 octombrie 2011

Prima zapada

Duminica am plecat spre Serbia, cu gandul sa calc si eu intr- o tara straina, fie ea si una vecina cu noi. Practic, vroiam sa vad Dunarea si de pe malul celalat.La jumatatea drumuli, ne-am dat seama ca nu putem trece cu masina daca nu e pe numele unuia dintre noi, asa ca am facut dreapta spre Targu Jiu -Novaci -Ranca. Toate bune si frumoase, drum ud de la ploaie, dar practicabil. Asta pana am inceput sa urcam mai sus de Novaci. Am vazut cum se schimba anotimpurile in doar cativa kilometrii. de la portiuni cu ceata, la portiuni cu ploaie, la portiuni cu ZAPADAAAA!!!! Si zapada din ce in ce mai mare, care cadea din ce in ce mai intens. Am urcat cat am putut si apoi ne-am intors; fara cauciucuri de iarna si lanturi nu se mai putea urca. Doi bulgari aruncati in prapastie, o ciorba calda la o pensiune si hai acasa.
Prima zapada, pe 9 octombrie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu