joi, 30 decembrie 2010

Urati-ma!!!

Recent am descoperit ca, fizic, imi vine sa vomit cand vad,aud si mai ales simt miros de tigan! Pana acum era doar o expresie, era ceva la nivel metaforic, dar de cateva zile, de cand fluxul de cioroi, a crescut, simt cum stomacul meu vrea sa iasa afara, doar la simpla pronuntie a cuvantului tigan.
Natie infecta, imputita si proasta!!!
Si mai nou, mi-am descoperit o pasiune din a ma certa cu prostii. Curand o sa am senzatii de voma si de la tipul asta de oameni?! Adica, din momentul in care l-am mirosit ca e prost, pentru ca asemena personaje, chiar put de prostie, sar la gatul lui. Si cel mai mult ma distreaza cand incearca sa-mi dea "replici" si ajung sa scoata o mormaiala, cateva silabe legate intr-o propozitie spusa din gura cunui copil aurdo-mut, care sufera de autism.
Daca nu am cel putin un conflict de genul asta, pe zo, e o zi pierduta! Si nu glumesc! Adica ce atatea flori roz si amabilitate pentru niste cretini? Ma simt mai bine cand trag un "...gatu' matii!" decat atunci cand spun "cu placere". MAcar cand injur sunt sincer, pentru ca n-am nicio placere sa ajut alti oameni, indiferent de rasa, nivel cultural sau orice altceva. La fiecare "confruntare" si aici observati ghilimelele, pentru ca intr-o confruntare de obicei particia minim 2 persoane, simt cum nivelul de adrenalina din mine, creste. Si daca la mici discutii simt asta, sunt curios ce o sa simt cand o sa-i sparg capul unuia, intr-o bataie. Poate incerc odata senzatia, cine stie!
Oricum, ideea e ca: urasc tiganii si mai ales, urasc prostii! Deci daca esti tigan si pe deasupra esti si prost....ai grija, esti ca o rana deschisa, pe care o sa torn sare!

Asa ca urati-ma! Macar sa fie reciprocitate!

Un comentariu:

  1. Ati fi interesat de un schimb de link cu site-ul nostru? Astept un raspuns pe adresa de email lasata in semnatura. Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere