duminică, 4 iulie 2010

Ce am pierdut?

Am un sentiment ciudat ca am pierdut ceva. Dar nu-mi pot amintii ce. Simt ca e vorba de ceva important totusi, dar nu pot sa-mi dau seama ce.
Poate am pierdut timp, poate ca mi s-a spart ceasul si secunda cu secunda mi s-a scurs din el, fara sa-mi dau seama ca le pierd. Poate s-au imprastiat pe asfalt si le-a gasit altcineva ce venea in spatele meu.
Poate am pierdut vremea. Anotimp dupa anotimp le-am pierdut pe rand si le-am gasit din nou.
Poate un tren, ce a plecat din gara mai devreme decat trebuia. Poate ca altul a intarziat si nu l-am mai asteptat...si...l-am pierdut.
Poate mi-am pierdut calea si acum merg pe drumuri incurcate. Sau poate ca mi-am pierdut ingerul. Dar, asta e absurd. Un demon nu are ingeri!
Sau poate ca le-am pierdut pe toate, fiindca de ceva vreme, toate caile mele duceau spre ingerul meu, vreme dupa vreme, anotimp dupa anotimp, toate erau legate de el.
Deci, ce am pierdut? Au fost toate sau a fost doar el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu