duminică, 3 ianuarie 2010

Revelion si "after-party"

Mancare, bautura, dans (mai putin), excese de-astea! Pai am inceput pe 31 si am terminat aseara tot ce mai era de mancat si de baut. In rest...baza, glume, caterinca gen.

Aproape 6 kile de carne pe 12 insi, nu e mult, e chiar la fix. Berea a fost  suficienta pentru o zi jumate (app, sunt noua imagine golden brau),gagici destule, in rest...ce sa....gen

Mi-am dat seama ca nu prea stiu sa ma duc la chefuri cu prietena, mai mereu uit ca e si ea pe acolo si a 2 a zi mi-o fur, gen. Imi pare rau de asta, dar nu o fac intentionat.

"Multumesc tuturor ca v-ati adunat asta seara aici...." sau cum o mai fi fost discursul ala vechi de atunci, gen.

Am invatat un cuvant nou, gen.

Am ascultat povesti de pusti care vad bucurestiul o saptamana si dupa se intorc in Craiova, orasul natal si uita sa vorbeasca cu perfectul simplu. Sau se cred prea smecheri, ca deh, ei au vazut capitala, ca sa mai vorbeasca, ca acasa. Nu se face asta, gen! Impresile de clubberide capitala nu au ce sa caute pe la noi pe aici, prin "provincie". Nu poti sa vorbesti cu lumea la telefon si sa spui ca esti la un "after party" si tu de fapt esti la acelasi om acasa la care ai baut pana la 5 dimineata si ai facut revelionul. Nu avem "after party-uri", nu facem deastea! Noi ne revenim din betie doar, continuand sa bem ce a mai ramas. Fara bling-bling-uri, fara lumini de club, fara chestii deastea, gen. Nu pleci din Craiova, vorbind cu "vere" si vii apoi acasa si ma iei cu "frate", nu pleci de aici de unde faceai "baza" si te intorci apoi sa faci "caterinca, gen. Nu se face!

Ghiciti cuvantul ala nou pe care l-am invatat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu