joi, 31 decembrie 2009

2009

Trag linie, pun punct, inchid paranteza, rotunda, patrata, acolada! Final!!!

Ce am facut in '09?

Pai...am cunoscut oameni, am ras, am plans(?!), am zburat, am cazut,am vizitat orase, am cucerit orase,am asteptat trenuri, am prins autocare, am fost mai mult pe drum, dar m-am intors mereu acasa. M-am certat cu oameni, m-am impacat cu ei, m-am pierdut, m-am regasit si m-am pierdut din nou...si asa mai departe. Chestii pe care le fac in fiecare an si de fiecare data imi pare ca sunt lucruri noi, de parca am un inceput de amnezie si uit la sfarsit de an tot.

Acum urmeaza discursul gen premiile oscar si zic asa:

Pentru tot ce am facut anul asta, pentru oamenii care au fost langa mine, pentru cei care nu au fost, pentru prosti, grase, fani puya, baieti cu bemweuri de beharca, pentru baietii care beau salitos si fetele care sar dintr-un Q7 in altul, pentru aia care m-au criticat (si prin critica lor ma refer doar la rplici de genu :"esti prost, pt ca asa zic io"), pentru muti, pentru aia carora le place ce gust are curul meu, pentru toti.....Va multumesc! Ati fost minunati! 

Nu regret nimic din ce am facut in anul asta, ca de fiecare data, pentru ca de fiecare data "I Did It My Way" .

Ne vedem la anu'! La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu