marți, 5 mai 2009

Pe drum

Ma vezi mereu cu castile pe urechi, cu rucsacul in spate, de parca zilnic as pleca intr-o calatorie. Am lumea mea si daca ma cunosti si ma vezi pe strazi, prin autobuze, nu incerca sa porti un dialog cu mine. Castile de pe urechi nu sunt un semn detul de clar ca n-am chef de vorba? Din spatele ochelarilor negri, privesc lumea cu alti ochi. Vad oameni care se bat pentru un loc in autobuz, fete care se vand pentru nimic( si parta dureroasa e ca nu rcunosc asta), "crestini" care isi fac cruci cand trec pe langa biserici, dar care injura mai tarziu ca e prea aglomerat autobuzul sau ca i-a calcat cineva, vad tigani "in masini de top, la stop", pusti de bani gata care invata strazile de pe GPS, in timp ce eu inca le bat la pas. Zilnic sunt plecat in astfel de excursii, ascultandu-mi muzica in casti si admirand adevarata fata a lumii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu