marți, 2 noiembrie 2010

Stare generala

...e plictiseala. e o perioada moarta, in care nu se mai intampla nimic. m-am saturat sa ma trezesc dimineata, sa-mi beau banala cana de cafea, sa ma imbrac si sa plec la servici. viata de kkt! mediu corporatist de kkt! sunt un mic robot. somn-cafea-servici-somn-cafea-servici...si tot asa. fara iesiri, fara bantuieli, fara nimic palpitant sau spontan. si parca nici berea nu mai e bere. parca si berea a devenit ceva produs tot de marile corporatii pentru a te face sa te integrezi si mai bine in mediul lor automatizat. si in fiecare zi e la fel: schimb doza goala de bere de pe masa, cu cana de cafea, care pe zi ce trece se face tot mai mare. apoi plec spre munca. am ajuns sa cunosc lumea prin autobuze, sa ma salut cu liceenii, sa aflu pretul la legume de la babele si mosii, care cauta chilipiruri prin pietele din alte cartiere.
am uitat sa mai si scriu, de cand nu am mai scris ceva. nici litere mari nu mai stiu sa pun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu