miercuri, 16 iunie 2010

Ba ce cald e...

...merge de un Jiu. Ce mare? Cand am Amazonul langa mine? Cand nisipul de pe malul Jiului e mai fin decat la Mamaia? Nu mai fusesem la Jiu de asta vara prin august. Oricum plaja aia e super tare (pacat ca lasa jegosii mizerie pe ea).
Cand e super cald merge un Golden rece, sa stai cu curu in apa, sa te bronzezi la soare. N-ai nevoie de mare sa bei o bere si sa pui un strat de bronz.
Daca ar face astia cluburi pe malul Jiului, probabil ca nu ar mai pleca nimeni la mare. Ca doar de aia te duci la mare, nu? Dusul la mare n-are nicio legatura cu plaja, cu apa. Dusul la mare tine strict de cluburi, discoteci si alte locuri pe unde pipitele pot sa-si etaleze hainutele roz.
Nu-mi trebuie mare, atata timp cat am un mal de apa, o bere rece si cativa prieteni care sa se distreze cu mine.
Luati voi marea, io am Jiul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu