marți, 6 aprilie 2010

Cronica de Paste 2

N-a mai fost ca anul trecut:  

(cand ne-am spart mai rau ca ouale rosii), dar a fost la fel de distractiv.

Perioada de relax de ziua s-a terminat cu inceputul de bauta la 12 noaptea. Mai o muzica, mai un golden, mai un fum si putin bronz de la soare.Chillin'....

Si-apoi a devenit periculos. Apar ai mei din doo masini (negre?!) si e SCANDALLLL!!!! Si dai si lupta si dai si lupta! Vin din galeata, bere din orice vas din care se putea, un gratar mai mult pentru fum si foc decat pentru carne, fum dupa fum.
Intinsi pe acoperis asteptam rasaritul, (aveam de asteptat vreo 2 ore sa vedem lumina de sub nori). V-au speriat pozele mele vechi? Sau bunica-mea care mai venea sa se uite la voi cum dormiti?
De data asta vreau sa-i multumesc grasului, ca nu ne-a mai trezit pe toti la 7 ca sa dam cu el mancare la gaini.

Dupa somn, un after party,  (mooaaaa ce cuvant stiu, "after party") cu un gratar cu mici imputiti ('te-n gura de pitic), oase de miel si un senzational mujdei.

Si marele final: "Ba uite-un agent! Ba, uite inca-un agent! Am 3 agenti si-un logan"   S-a lasat cu blocari de masina,  legitimari, controale, sutiene aratate jandarmilor. Traficantii draq care esteti voi! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu