luni, 14 septembrie 2009

Inima neagra


Te-ai lovit vreodata si ai tipat de durere? Pentru cat timp? 10 secunde, 30, un minut? Cat te-a durut cel mai mult o lovitura asupra trupului? Dar o lovitura primita in inima? La asta cat ai tipat?  Eu inca tip, urlu, ma zvarcolesc de durere. Si se pare ca am un fel de tinta pusa pe inima, caci sunt mereu lovit si din ce in ce mai tare, mai puternic, mai violent...Mereu imi aud inima cum imi bate in timpane si ii simt bataile atat de puternic incat acopera orice zgomot. De fiecare data cand e lovita, o simt cum se lupta sa traiasca, sa isi revina.

Insa ma intreb, de unde mai poate sa renasca? Cat e de mare, de fapt, daca dupa atatea lovituri inca mai continua sa bata? Sa spere? Sa iubeasca? De unde atat sange, care sa o alimenteze, cand eu simt cum de fiecare data, prin vene imi curge gheata? Torente de gheata semitopita, ce aluneca spre inima, inchizand-o intr-un ghetar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu